Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

Το παιδί πρέπει σιγά - σιγά να βγεί στην πολιτική..

Ένα απόγευμα στο σπίτι μιας τυπικής Ελληνικής οικογένειας...

Μαρίκα: " Ντορίτσα, πρέπει σιγά-σιγά να βγάλουμε τον μικρό στην πολιτική"


Ντόρα: "Μα είναι μικρός ακόμα καλέ μαμά. Ας περιμένουμε λίγο.."

Μαρίκα: " Μη λές ανοησίες. Έχει ήδη αργίσει..."

Κώστας: "Έχει δίκιο η μάνα σου. Εμείς στο σόι μας είμαστε γεννημένοι να κυβερνούμε τον τόπο."

Κυριάκος: " Ε, ας τον βάλουμε δημοτικό σύμβουλο τον μικρό "

Μαρίκα: " Μα τι βλακείες λές βρε Κυριάκο. Βουλευτή θα τον κάνουμε"

Κυριάκος: " Μα αφού βουλευτής είμαι εγώ καλέ μαμά! "

Κώστας: " Μη μαλώνετε. Θα τον κάνουμε Δήμαρχο ! "

Ντόρα: " Δήμαρχος καλό μου κάνει. Αλλά πού? "

Μαρίκα: " Ε, τι πού. Στην Αθήνα φυσικά"

Ντόρα: " Α πα πα. Στην Αθήνα είναι δύσκολο. Άσε που θα ξεποδοριαστεί το μικρό μου. Αυτός καλά καλά δε μπορεί να μιλήσει ακόμα. "

Κυριάκος: " Σωστά, εμένα δε με κάνατε Δήμαρχο στην Αθήνα στην ηλικία του."

Κώστας: " Θα τον κάνουμε στο Καρπενήσι."

Ντόρα: " Μα αυτός δεν ξέρει καλά καλά που πέφτει το μέρος. Πως θα μιλήσει για τα προβλήματα του τόπου? "

Κώστας: " Θα του τα δείξουμε στο χάρτη. Ο Κούλης ξέρει και το Google-earth. "

Ντόρα: " Μα θα τον ψηφίσουν οι ντόπιοι ? "

Μαρίκα: " Θα τον ψηφίσουν. Αυτοί παιδί μου είναι βόδια .... Ότι τους πούμε εμείς θα κάνουν. Καθίστε να φάτε τώρα. Αύριο θα το ανακοινώσουμε ..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου